Dragon Ball Z: Kakarot – GamesCom interjú és infók

Az augusztusban megtartott Gamescom kiállításon több médiafelület is kipróbálhatta a 2020-ban érkező ?????? ???? ?: ??????? játékot, amelynek kapcsán a Twinfinite.com egy interjút is készített a producerrel, Ryosuke Harával. Hara beszélt a játékmenetről, a minijátékokról, valamint az Akira Toriyama által tervezett új, eredeti karakterről. Ennek az interjúnak a magyar változatát összefoglalóját olvashatjátok alább:

-Az új karaktert, akit Akira Toriyama személyesen tervezett a játékhoz Bonyu néven ismerhetjük meg. Háttértörténetét tekintve egy ex-Ginyu Force/Ginyu Tokusentai tag. Azt szintén megtudhattuk róla, hogy otthagyta az egységet, mert bénának és régimódinak tartotta a pózaikat. A vele foglalkozó küldetés egy melléksztori lesz, nem a főszál része.

-A producer további részleteket nem tud Bonyu keletkezésével kapcsolatban, azon kívül, hogy Toriyama maga javasolta a játékba történő beillesztését.

-Hara egyelőre nem árulta el, hogy lesz-e más eredeti karakter is a játékban vagy Bonyu az egyetlen.

-Arra szintén nem adott (ekkor) választ, hogy eljut-e a történet a Buu Sagáig, azonban annyit elárult, hogy ezt a kérdést kapja meg a legtöbbször és mindenképp tervez rá válaszolni ( időközben kiszivárgott, hogy a játék a Buu Sagát is felöleli, így ez a kérdés nem maradt nyitott, ám jelenleg várunk a hivatalos leleplezésre, amely a Tokyo Game Show-n megtörténhet).

-Az szintén felmerült, hogy a Kakarot egy franchise-nak készül avagy egy abszolút egyedülálló játék lesz-e. A producer szerint teljesen egyedülálló „egyrészes” projektként kezelik, nincs tervbe véve folytatás.

-A fejlesztőstúdió a CyberConnect2, akiket az utóbbi időben a Naruto-játékokról ismerhetnek a rajongók, ám korábban olyan zseniális RPG-ken dolgoztak, mint például a .hack-sorozat. A Kakarot ennek szellemiségében készül és a megszokott, bámulatos grafika és dinamikus harcok kulcsfontosságúak.

-Szóba került a jogosítványszerzős/vezetős minijáték, illetve annak létjogosultsága Goku történetében. A producer, noha tisztában van vele, hogy a történet szempontjából ez csak filler, ám ezeket a melléktevékenységeket és minijátékokat azért implementálták, hogy a játékosok minél mélyebb élményként megtapasztalhassák Goku és barátai mindennapjait. Azt szintén hozzátette, hogy a fejlesztőcsapat egyöntetűen egyetért abban, hogy a Dragon Ball nem csak a harcokról, hanem ezekről a mozzanatokról is szól. Szeretnék a játékot az eddigi legátélhetőbb „Goku élményként” kiadni a kezeik közül.

-Amint a jogosítványt megszereztük, bármikor használhatjuk az autót. Noha, ez lassabb, mintha repülnénk, mégis sok rajongó számára apellálhat a lehetőség. A fejlesztőcsapat igyekszik az efféle „fanszervízeket” kiaknázni.

-Az autózáshoz a jogosítvány mellett (legalább) egy minijáték is fog tartozni, Hara azonban erről nem árult el részleteket.

-Sokan meglepődtek, hogy Goku a farkával halászik az egyik trailerben, a producer ezt azzal magyarázta, hogy a klasszikus Dragon Ballban a halak kifogása gyakori esemény volt, illetve többször is feltűnik ez Goku életében. Szerették volna valahogy ebbe a játékba is átültetni, ezért készült el ez a minijáték. Sok játékkal ellentétben azonban, ahol halászós minijáték van, itt nem lesz lehetőségünk fejleszteni az eszközeinket, ez csak egy plusz tevékenység.

-A játékban rengetegféle hozzávalót gyűjthetünk az ételekhez, amelyeket Goku otthonában egy másik minijáték közben elkészíthetünk. Arról is szó esett, hogy ezek jótékony hatással lehetnek a statjainkra, bizonyos bónuszokat adhatnak stb. Mivel az étkezés Gokuék életének szerves része, így a játék repertoárjából is elmaradhatatlan.

-A játék egyelőre Nintendo Switch-re nem érkezik, nem esett arról szó, hogy ez változhat-e a jövőben.

-A játék nem teljes mértékben open world, azaz nyitott világos program, azonban a területek méretét igyekeznek úgy belőni, hogy megadják a játékosok számára a kellő szabadság érzetét. Minden ilyen nagy területre próbálnak minél több melléktevékenységet tervezni, hogy a játékosok valóban átélhessék, milyen is lehet „Gokunak lenni”. Ezek a játékterek nagyjából hasonló méretűek.

-A játék demója úgy néz ki, hogy esemény-exkluzív, tehát a nagyobb kiállításokon kívül nem tervezik játszhatóvá tenni otthoni változatban.

A DRAGON BALL Z: KAKAROT 2020 első felében jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. További információk a Tokyo Game Show-n várhatóak (szeptember 12-15).

Dragon Ball Z: Kakarot - GamesCom interjú és infók 1
Facebook
Twitter
Reddit
Tumblr

Hasonló bejegyzések