Dragon Ball Z: Kakarot – Toriyama szerepe a fejlesztésben

Újabb nap, újabb infó a 𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍 𝐁𝐀𝐋𝐋 𝐙: 𝐊𝐀𝐊𝐀𝐑𝐎𝐓 videojátékról! Ezúttal arra derült fény, hogy Akira Toriyama milyen mértékben vett részt a fejlesztésben, illetve, mi volt egyáltalán a szerepe.

Egy egészen konkrét példával illusztrálták ezt a folyamatot: a Namek Saga során például, miután a bolygó felrobbant és Goku a Yardratra került, csak annyit tudtunk meg, hogy kb. egy évig ott tartózkodott és megtanulta az Azonnali Átvitelt. Arra azonban nem derült fény, miféle edzést végzett, mégis hogyan tanulta meg, miért pont azt stb. Toriyama ezeket a részleteket próbálta kitölteni, hogy minél részletesebb betekintést kapjunk Goku életébe azon időszakokban, amikor a manga/anime nem őt követte. Ezek olyan történetek lehetnek, amelyeket nem használt fel anno, esetleg az események kialakítása után ötlötte ki őket.

Bonyu, az új karakter is egy ilyen eset, azonban ez a szegmens spoilereket tartalmaz (csak saját felelősségre olvass tovább):
Bonyu a Ginyu Force tagjaként nem csak erős és tehetséges harcos, ő volt a csapat esze is, a legokosabb tag. Goku abban az űrkapszulában talál róla információkat, amelyben elmenekül a Namekról. Később, amikor visszaér a Földre, a Capsule vállalat egyik termináljába letölti ezeket az adatokat, amelynek segítségével képes megküzdeni Bonyi kivetített, virtuális változatával.

Ilyen a vezetős minijáték is: ahhoz, hogy használhassuk az autókat, el kell végeznünk a vizsgát, azonban Gokut nem látjuk többé autót vezetni. Ez a játékban csak a saját preferenciánkra van bízva, bármikor használhatjuk ezután a járművet.

A producer még egy érdekességet hozzátett, ez pedig ahhoz kapcsolódik, hogy miért a Dragon Ball Z történetét dolgozzák fel. Erre a válasz, hogy a Super viszonylag egy friss, befejezetlen történet, amely nem csak a régi rajongókat, de egy hatalmas új réteget is bevonzott. Rengetegen vannak az új rajongók közül azonban, akik a Superrel kapcsolódtak be a Dragon Ball világába és nem ismerik a Z sztoriját. A Kakarot egy kiváló lehetőség arra, hogy minden eddiginél mélyebben belevessék magukat a rajongók, eddig nem látott részletességgel (amellett persze, hogy a hardcore fanoknak is kedvezni szeretnének, na meg a DBZ TV-anime 30. évfordulójának). Annak köszönhetően, hogy Toriyama-mester rengeteg tanáccsal és részlettel látta el a fejlesztőket, a Kakarot lehet az eddigi leghűbb feldolgozása a történetnek.

A 𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍 𝐁𝐀𝐋𝐋 𝐙: 𝐊𝐀𝐊𝐀𝐑𝐎𝐓 2020. január 17-én érkezik PC-re, PS4-re és XB1-ra.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on reddit
Reddit
Share on tumblr
Tumblr

Hasonló bejegyzések