Hírek a Dragon Ball (Super) sorozat jövőjével kapcsolatban

Nemrégiben, 2020. szeptember 18-án, a Shueisha kiadó, amely a Dragon Ball manga jogaiért felel (valamint a Shonen Jump magazin anyavállalata), regisztrált egy vadonatúj domaint címet (dragon-ball-official.com), amely egyelőre aktív weboldalra nem irányítja át az érdeklődőket, azonban sejteti, hogy valami készül a sorozat háza táján. A dolog érdekessége, hogy az ezt megelőző időszakban főként az anime-feldolgozásért felelős Toei Animation regisztrálta a Dragon Ballal kapcsolatos domaineket, azonban az biztos, hogy a licenceljárás 100%-ban valós, hiszen a friss Dragon Quest Dai animéhez és ahhoz köthető tételekhez is a Shueisha regisztrálta be a hivatalos weboldalt, ráadásul ugyanazokkal az információkkal és cégadatokkal, amelyekkel a friss, Dragon Ballhoz köthető regisztráció is történt. További érdekesség, hogy annak ellenére, miszerint nem a Toei Animation által történt a regisztrációs eljárás, nem kizárható a tény, hogy valamilyen szinten ők is bevonásra kerülnek az oldal, illetve az ott megjelentetett aktív tartalmak életében. Tekintve, hogy mindennek, ami Dragon Ballhoz köthető, annak a Shueisha a legmagasabb szintű kezelője, így határozhatnak arról is, milyen irányban történjen ezen szellemi tulajdonuk menedzselése.

Hogy ez mit is jelent pontosan? Nem kizárható, hogy hamarosan megtudunk valamit a Dragon Ball történet folytatásáról, hiszen Toyotaro, aki a Super mangáért felelt ezidáig, jelen lesz a hamarosan (december 19-20) megrendezésre kerülő Jump Festa 2021 nevű rendezvényen, ahol minden évben lerántják a leplet az érkező manga, illetve anime folytatásokról, játékokról, valamint egyéb bejelentésekről. Amennyiben ez nem lenne elég, a mangában jelenleg futó Moro Saga a végéhez közeleg, ezt már több hivatalos forrás is megerősítette, gyakorlatilag a hattyúdalához ért ez az egyelőre “manga exkluzív” történetszál, a rajongókban pedig – okkal – felmerült a kérdés: mi jön ezt követően? Nem elképzelhetetlen tehát, hogy mindez a felvezetése annak, amire oly régóta várunk és remélhetőleg egy folytatás formájában kapjuk meg. Arról egyelőre semmi információ, hogy mindez a manga vagy az anime irányába billenti a mérleget (esetleg mindkettő) vagy egyelőre valamilyen más intellektuális tartalom (pl. egy új videojáték) promotálása történik majd az oldalon, annyi azonban sejthető, hogy a Shueisha által 2016-ban létrehozott Dragon Ball Room nevű belsős csoport. Ez a csoport felel a Dragon Ball, mint márka bővítéséért és menedzseli minden ezzel kapcsolatos tartalom megjelenését és publikálását, legyen szó a spin-off mangákról (pl. Dragon Garrow Lee Yamcha mangája), mozifilmekről, mint a Broly vagy a hivatalos Super történetszál folytatásáról.

Ennek fényében nem meglepő, hogy ezúttal a Shueisha által történt a weboldal bejegyzése, hiszen például már az utóbbi három Dragon Ball játékot (Xenoverse 2, FighterZ, Kakarot) is szorosabban összefűzték, mint a korábbiakat, elég csak a feltűnő cameo karakterekre gondolni a játékok univerzumából – elég nagy az átfedés. Ez lehet a kezdete egy egységesítettebb, jobban átlátható és egymással nagyobb kohéziót alkotó Dragon Ball weboldalnak. Az pedig csak hab a tortán, hogy a fentebb említett Dragon Quest Dai webhely bejegyzését követően nem sokkal el is startolt az oldal, az anime megjelenésével egyidőben (a weboldal címe pedig dqdai-official.com). Ezen a weboldalon promózzák a mangát, animét és videójátékokat is. Bővebb információkat valószínűleg csak a decemberi Jump Festa során tudunk meg, azonban ezúttal nem csak pletykákra alapozva van okunk reménykedni új Dragon Ball tartalmakkal kapcsolatban.

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: reddit
Reddit
Megosztás itt: tumblr
Tumblr

Hasonló bejegyzések

Nem jelenik meg a recaptcha?

Ha nem jelenik meg a reCaptcha ellenőrzés lejátszásnál, akkor látogass el ide: ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Kicsit lejjebb görgetsz, rányomsz a Sütik visszavonás gombra majd pedig a Szükséges sütik elfogadása linkre és utána meg fog jelenni a reCaptcha.

Valószínűleg már jártál korábban az oldalon és akkor nem fogadtad el a megfelelő sütiket.

FONTOS! Okos TV-k és konzolok beépített böngészője alkalmatlan a videótár funkcióinak kezelésére.
Mobil eszközön (okostelefon, tablet) Android esetében a Chrome böngészőt ajánljuk, illetve iOS-en a gyári Safari-t vagy szintén Chrome-ot. Mobil eszköz esetében csak Chrome böngészőn teszteltük (illetve iOS-en Safari-val), de természetesen más böngészővel is működhet.